mandag 17. desember 2012

Nå har vi vaska golvet og vi har pynta tre...


Nå er det bare en uke igjen, og her hjemme er det faktisk jul i stua! Treet ble pynta av minstemann i går, og vaskinga har vi hoppet over i år. Dvs, det blir gjort en litt grundigere helgavask :)


Julerosa er en vakker blomst, og hvis jeg berger den frem til våren skal den plantes ute i hagen! Ikke de helt store forhåpningene til dette akkurat....



Bakinga er jeg stort sett ferdig med, men jeg må nok bake en runde (eller to) til med pikekyss, for de forsvinner merkelig nok fort ut av boksen...




Julegavene står ferdig sortert i poser, og gavene til mann og barn er også snart i boks. Gleder meg masse til julen, men ønsker meg SNØ!! Det er så vidt det er hvitt på plena, men det grønne trenger seg igjennom...

 Nissene som mamma laget til meg for noen år siden har inntatt plassen på kista. De er favorittene mine når det gjelder julepynt :)

Siste uka skal nytes uten stress og mas, og jeg merker at det er deilig å pynte treet og ordne alt en stund før jul! Dette blir nok en fast tradisjon :)

 Nissen som storebror sydde på skolen i fjor sitter og venter på julegrøten :)

Ha en fortsatt fin tid i julestria. 




Jeg kommer med et lite blogginnlegg like før julaften!

Centa blir 1 år 20.12 Hurra!! :)

- Cathrine - 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!