mandag 18. juni 2012

En liten oppdatering!




Det har blitt lite blogging i den siste tiden, og jeg kan ikke skylde på noe som helst… Bloggeformen har bare vært litt laber J Det er mange prosjekter på gang, og det er mannen i huset som gjør jobben mens jeg dirigerer og bestemmer! Vi blir godt fornøyd, og nå gleder jeg meg til å innrede nye rom. Første rom som blir ferdig er det nye toalettet nede. Det blir barnas egen wc i og med at den ligger vegg i vegg med soverommene. Meget praktisk å slippe å gå opp trappa! Tenkte å innrede rommet litt tøft og ungdommelig, men ser nå at jeg faller tilbake på det jeg liker aller best: hvitt og pastell… Men det kommer noen svarte elementer som gjør det litt mer fancy, og så får vi se da når alt er på plass!! Det er stadig nye ideer og endringer…

Nystartet prosjekt


WC er snart ferdig, men mangler fortsatt listeverk, 
speil, hyller,stæsj og forheng under vasken +++


I den siste tiden har jeg brukt en del tid på å sette alle bildene mine i en bedre mappestruktur, og må derfor bare legge ut tre bilder fra kjøkkenkroken som jeg fant i bilderotet mitt. Da ser man virkelig hvor lite som skal til for å skape endring. Liker denne kroken godt selv om jeg en gang i fremtiden skal få overtalt mannen i huset til å bygge ut en liten tarm slik at det blir plass til et større kjøkkenbord… Nok en ny ide som krever en handymann!! Skal ikke nevne dette før han er i havn med noen av de prosjektene som nå er i gang…

I vinter

I vår 

Akkurat å...

Har ikke vært så aktiv på fotofronten, men skal prøve å somle meg til å ta bilder/skrive innlegg litt oftere nå i sommer J

Minstemann har avslutning på skolen i morgen, og han har bestilt brownies, så nå skal de lages. Storebror i huset er i Alaskas villmark, og koser seg sammen med tante Ingebjørg og gode venner. Han har enda ikke vært borte en hel uke, men savnet er stort!! Det er bare 5 uker igjen til han kommer hjem….


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!