fredag 9. desember 2011

Rødt eller hvitt - eller begge deler?



Jeg sliter med å pynte til jul... Alt som ligger i kassene frister liksom ikke lengre. Kjenner egentlig at jeg kunne ha hatt en helt HVIT jul med bare engler, men innerst i hjertet blir dette allikevel feil.. Tradisjonene ligger som støpt i bunnen, så både nissser og andre RØDE ting må bare frem i lyset. Men ikke riktig alt - mye skal kastet, og det er helt sikkert!!



I dag har jeg vært på bytur, noe ryggen ikke trivdes særlig godt med. Hadde jeg bare kunne lagt igjen ryggen hjemme, så hadde alt blitt mye enklere :) Men jeg fikk da gjort noe på lista. Kjøpte flotte gardiner på Kines Corner, og de skal du få se bilder av når de har kommet opp. I tillegg ble det et par nye duker - kjøpt på samme butikk (bilder kommer...). 
Kine x2: Dere har verdens beste butikk!!!!!!!!



Kjøpte også tre herlige blomsterkrukker i tre hos Florist!! Dvs det er sinkbøtter dekt med bark. Knalltøffe synes jeg! Så kom det samme spørsmålet opp igjen: Skal jeg ha RØDE eller HVITE julestjerner i mine nye krukker?????? Det ble RØDE, og jeg ser at det blir mer jul etter min smak.... Men egentlig hadde det kanskje vært like fint med tre HVITE. Hva synes du??





I kveld vil ryggen helst ligge sammen med mange puter foran TV-en, så nå er det Idol som står på programmet. Hjemmelaget pizza og brus står på bordet, for det blir vel en stund før jeg kan drikke vin igjen. Vet ikke hvordan formen blir ved å blande vin sammen med min ryggdoping ;)


Legg merke til mistemann som ligger utenfor vinduet og lager snøengler :)

Ha en flott helg!
Snart er det jul :)
Cathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skriv gjerne en kommentar på innlegget!